Elegancka ściana

Warszawski plac Trzech Krzyży przyciąga ekskluzywne marki. Dotąd elity mogły ubierać się w salonie Zegni, Bossa czy Furli. Teraz na froncie Domu Dochodowego zawiśnie kolejny szyld — Burberry. W sklepie dostępna będzie kolekcja dla panów, pań i dzieci. Nie zabraknie też akcesoriów, zapachów, zegarków i okularów. No cóż, miłośnicy nieśmiertelnej kratki... złote karty w dłoń.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ