Emax dementuje informacje Pulsu Biznesu

03-12-2002, 09:30

Emax SA oraz jego główny akcjonariusz - BB Investement zdementowały w wydanym we wtorek komunikacie informacje zawarte w artykule Pulsu Biznesu, sugerujące iż Computerland chce zapłacić za spółkę 40 mln zł.- Wszelkie zamieszczone w nim informacje dotyczące potencjalnej transakcji, jak również szereg danych zawartych w artykule są nieprawdziwe. Ani akcjonariusze, ani Zarząd Emax SA nie prowadzą z ComputerLand SA żadnych negocjacji dotyczących sprzedaży pakietu akcji Spółki – napisano w komunikacie spółki.Jego pełną treść znajdziesz tutaj. Artykuły i informacje "Pulsu Biznesu'...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Emax dementuje informacje Pulsu Biznesu