W roku kończącym się w marcu 2017 r. linia lotnicza ma otrzymać 21 Airbusów A380 oraz 16 Boeingów 777 – poinformował Thierry Antinori, dyrektor handlowy spółki. Nowe maszyny warte są według cen katalogowych 14,5 mld USD.



Obecnie arabski przewoźnik obsługuje około 150 kierunków w około 80 krajach wykorzystując do tego najliczniejszą flotę szerokokadłubowych samolotów w całej branży.
Spółka z Dubaju w lutym rozpocznie loty do Panamy. Będzie to najdłuższy komercyjny lot non stop bez międzylądowania spośród wszystkich przewoźników, przebijając tym samym dotychczasowy rekord dzierżony przez australijskie linie Qantas Airways na trasie z Sydney do Dallas.
Emirates planują także „emerytowanie” 26 samolotów obejmujących niektóre modele A330s i A340s.
Zgodnie z danymi na 17 stycznia 2016 r. przewoźnik dysponował łącznie 247 samolotami i miał „zamówione” kolejne 257 maszyn.