Era zniknie za 100 mln zł

PAP
17-03-2011, 07:41

Czerwiec, lipiec lub sierpień - to  prawdopodobny termin wielkiej akcji marketingowej, jaką będzie rebranding sieci komórkowej Era na T-Mobile. Praca nad przygotowaniem kampanii reklamowej i  przebudową salonów wre - ustalił "Dziennik Gazeta Prawna".

W wywiadzie dla tej gazety, ściągnięty do Warszawy Czech Miroslav Rakowski z firmy Deutsche Telekom, właściciela Ery, przyznał, że nie zapadły jeszcze ostateczne decyzje zarówno co do terminu rebrandingu, jak i jego kosztów. Szacuje się, iż może się on wahać między 60 a 100 mln zł.

Czeski prezes PTC ma z nową marką wprowadzić na polski rynek nowe usługi z telewizją na czele, a może i internetem stacjonarnym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Era zniknie za 100 mln zł