ERP rośnie w chmurze

opublikowano: 28-08-2019, 22:00

Firmowe IT zmierza w kierunku konsumeryzacji, czyli korzysta z cyfrowych nawyków ukształtowanych w życiu prywatnym.

Dlatego najnowsze systemy ERP (zarządzanie procesami biznesowymi) nawet złożone dane prezentują w prosty i przejrzysty sposób. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom pracowników, którzy chcą, by oprogramowanie w firmie było tak łatwe i przyjazne w obsłudze, jak Google czy Facebook. Inna potrzeba wiąże się z mobilnością użytkowników: coraz częściej pracujemy poza biurem z pomocą urządzeń przenośnych — nierzadko jest to sprzęt prywatny, ale dzięki rozwiązaniom chmurowym daje nam on dostęp do wirtualnych zasobów przedsiębiorstwa.

— Dawniej wgląd do danych miała tylko zarządcza elita na komputerach stacjonarnych. Dziś uprawnienia te dostają także pracownicy szeregowi i mogą wybierać między desktopami i aplikacjami mobilnymi. Taka różnorodność narzędzi jest warunkiem ich efektywności — mówi Filip Fludra, dyrektor sprzedaży Exact Software Poland.

Popularny ostatnio model ERP jako usługi (abonament zamiast zakupu) sprawia, że soft ten trafia do coraz mniejszych firm.

32,44 mld USD Tyle wart był światowy rynek ERP w 2017 r. Do 2023 ma według prognoz osiągnąć wartość 49,03 mld USD.

Stać cię na więcej
Newsletter autorski Mirosława Konkela
ZAPISZ MNIE
×
Stać cię na więcej
autor: Mirosław Konkel
Wysyłany raz w tygodniu
Mirosław Konkel
Jesteś lepszy, niż ci się wydaje, ale nie tak dobry, jak mógłbyś być. Zapisz się na newsletter - znajdź inspiracje i odpowiedzi na ważne pytania.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane