eSKY.pl wchodzi w wycieczki

MAG
opublikowano: 16-07-2010, 00:00

Potentat w sprzedaży biletów lotniczych wchodzi na rynek wycieczek. Konkurencja się nie boi.

Potentat w sprzedaży biletów lotniczych wchodzi na rynek wycieczek. Konkurencja się nie boi.

Firma eSKY. pl rozpoczęła współpracę ze 113 biurami podróży. Dotychczas firma, która obchodzi szóste urodziny, oferowała bilety lotnicze (w ponad 600 liniach), miejsca noclegowe (100 tys. hoteli), ubezpieczenia turystyczne oraz propozycje wyjazdów dla grup i firm. Dodatkowo umożliwia samodzielne organizowanie wyjazdów przez łączenie poszczególnych elementów wyjazdu.

Największe portale turystyczne na polskim rynku to EasyGo. pl i Wakacje. pl z firmy Enovatis oraz giełdowy Travelplanet. pl. Na razie nie boją się konkurencji.

— eSKY wchodzi w zupełnie nowy dla siebie segment. To dobry kierunek. Pytanie tylko, jak długo będzie budował pozycję swojego serwisu wśród klientów, którzy są zainteresowani zakupem wakacji? W EasyGo.pl i Wakacje.pl można równolegle kupić wycieczki, bilety lotnicze i zarezerwować miejsca hotelowe. Trzeba jednak pamiętać, że to oferta skierowana w większości wypadków do zupełnie różnych grup klientów, a to wymaga zupełnie innych działań w obszarze promocji oraz funkcjonalności samych serwisów. Wiele nowych projektów i równoległa ekspansja geograficzna to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza na tak niestabilnym rynku, jaki mamy w tej chwili. Z jednej strony widzę zatem duże ryzyko, ale przy dobrym zarządzaniu dostrzegam także szansę na dalszy rozwój eSKY — mówi Michał Pilkiewicz, prezes Enovatis.

eSKY.pl nie spoczywa na laurach.

— Na premierę czekają kolejne produkty: wycieczki objazdowe oraz indywidualne wyjazdy czarterowe — zapowiada Łukasz Habaj, wiceprezes zarządu eSKY. pl.

W ubiegłym roku firma miała 127 mln zł przychodów i 1,7 mln zł zysku brutto.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu