„Vikings Gone Wild” ma być najnowszym dziełem Vincenta Vergonjeanne, kreatora i producenta gier, byłego prezesa i założyciela firmy Kobojo z branży social gaming, a obecnie współwłaściciela firmy EverydayIPlay. Grę będzie tworzył w Krakowie wraz ze wspólnikiem Radkiem Bolkowskim, grafikiem kreatywnym. Wcześniej działał w Australii, Dublinie i Dolinie Krzemowej. Pracował m.in. przy rozwiązaniach analitycznych dla Microsoftu i prowadził własny projekt we Francji.
— Wierzę, że Polska jest bardzo konkurencyjnym miejscem do budowania produktów IT, z niewykorzystaną pulą utalentowanych osób — twierdzi Vincent Vergonjeanne.
Takich właśnie ludzi poszukują właściciele firmy EverydayIPlay do zespołu pracującego nad „Vikings Gone Wild”. Do obsadzenia są m.in. stanowiska: 3D artist i game developer. Będzie to gra online, której akcja rozgrywa się w pełnym humoru świecie kreskówek. Zasady: gracz przejmuje kontrolę nad wioską, rozbudowując ją i rekrutując legiony wikingów. Cel: dotrzeć do wyznaczonego pola i zostać władcą. Gra powstaje w modelu „free to play”, a z biznesowego punktu widzenia bazuje na mikrotransakcjach i sprzedaży wirtualnych dóbr, dodających graczom mocy i szybkości. Firma ruszy z grą na Facebooku, ale już teraz stara się nawiązać współpracę z wydawcą gier na telefon. Wersji mobilnej można się spodziewać na początku sierpnia 2013 r. Produkt będzie skierowany głównie do mężczyzn w wieku 15-40 lat, należących do tzw. segmentu graczy hard lub mid- -core.