Facebook testuje przycisk „kupuj”

ŁO, mashable.com
opublikowano: 18-07-2014, 12:49

Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie testuje rozwiązanie, które może przypaść do gustu biznesowi.

Facebook poinformował, że testuje przycisk „kupuj”, który może pomóc firmom prowadzić sprzedaż poprzez portal społecznościowy. Korzystając z „buy button” umieszczonego przy reklamach lub postach, użytkownicy mogą nabywać konkretne produkty bez konieczności opuszczania portalu.

Zobacz więcej

Tak wygląda przycisk "kupuj" FOT. Facebook

Facebook na razie ogranicza testy do oferty kilku małych i średnich przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych.  

Portal technologiczny Mashable przypomina, że z podobną funkcją eksperymentuje również Twitter, inny znany portal społecznościowy, który chce wykorzystać potencjał e-commerce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, mashable.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu