Filantropia w biznesie

Do 31 stycznia 2013 r. można nadsyłać zgłoszenia kandydatów do tytułu „Dobroczyńca roku 2012”. Patronat nad konkursem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Inicjatywa ma wyłonić firmy — zarówno małe, jak i duże — które aktywnie udzielały się na polu działań prospołecznych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w czterech kategoriach: współpraca firmy z organizacją pozarządową; lokalne zaangażowanie społeczne firmy; strategia społecznego zaangażowania firmy; wolontariat pracowniczy. We wcześniejszych edycjach nominowano ponad 4 tys. przedsiębiorstw, które jak twierdzą organizatorzy: działania społeczne stawiają na równi z sukcesem w biznesie. Regulamin i szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.dobroczyncaroku.pl. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Filantropia w biznesie