Firmy spożywcze spotkają się w Rydze

Sylwester SacharczukSylwester Sacharczuk
opublikowano: 2022-07-06 20:00

Przedsiębiorcy z branży spożywczej będą mogli znaleźć partnerów biznesowych podczas Riga Food 2022.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • Co zrobić, żeby poznać nowych kontrahentów z branży spożywczej
  • Jakie warunki muszą spełnić przedsiębiorcy
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Szansą na nowe kontrakty będą dla firm spożywczych międzynarodowe spotkania B2B odbywające się od 7 do 9 września w formule hybrydowej w stolicy Łotwy. Do udziału w giełdzie kooperacyjnej podczas targów Riga Food 2022 zaprasza Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

Jak wziąć udział w giełdzie? W pierwszej kolejności przedsiębiorcy w dostępnym online formularzu rejestracyjnym określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać. Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu online dostępnym na stronie internetowej wydarzenia. Z niego uczestnicy wybierają firmy, z których przedstawicielami chcieliby spotkać się podczas giełdy kooperacyjnej. Od 7 do 9 września odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych indywidualnych spotkań, zarówno w formule online, jak i stacjonarnie. Oficjalnym językiem spotkań będzie angielski.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Jednak organizatorzy wydarzenia zastrzegają sobie prawo do pobrania opłaty rejestracyjnej w wysokości 150 EUR w przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w spotkaniach po 7 września lub niepojawienia się na uprzednio umówionych spotkaniach.

Więcej informacji

Na spotkania zarejestrujesz się na stronie: https://rf2022.b2match.io/

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Promianowska, e-mail: [email protected]