Firmy wolą tradycyjne szkolenia

Firma ARC Rynek i Opinia na zlecenie Onex Group zbadała preferencje przedsiębiorców, jeśli chodzi o szkolenia. Okazuje się, że w zdecydowanej większości wolą oni je organizować w tradycyjnej formie. Szkolenia stacjonarne organizuje 71 proc. badanych firm, podczas kiedy szkolenia online tylko 15 proc. Przedsiębiorcy, którzy szkolą online, najchętniej przeprowadzają takie kursy z zakresu marketingu (52 proc.), zarządzania (23 proc.), księgowości (23 proc.) oraz korzystania z programów i aplikacji Microsoft (20 proc.). Mniej popularne jest kształtowanie tym sposobem umiejętności miękkich: negocjacji za pomocą metody e-learningowej uczy się tylko 13 proc. przedsiębiorstw.Natomiast 7 proc. firm poznaje języki obce za pomocą szoleń online. Największe zalety e-szkoleń to, zdaniem firm, możliwość uczenia się bez opuszczania miejsca pracy oraz dostosowania tempa nauki do własnych potrzeb.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Firmy wolą tradycyjne szkolenia