FoodCare szuka nowej twarzy dla Tigera

WIS
opublikowano: 2011-04-04 13:10

Spór sądowy o prawa do marki napojów energetycznych Tiger pomiędzy firmą FoodCara a Dariuszem Michalczewskim skłonił firmę do poszukiwania nowej twarzy reklamowej dla produktu. Zamiast boksera, chce teraz pozyskać do współpracy słynnego golfistę – Tigera Woodsa.

Wszystko wskazuje na to,  że firma FoodCare, która wiele lat temu przy współpracy z Dariuszem „Tigerem” Michalczewskim wylansowała na polskim rynku napój energetyczny Tiger, chce pozyskać nową twarz reklamową dla tego produktu, po tym jak pokłóciła się o prawa do tej marki z polskim bokserem. FoodCare poinformował właśnie, że rozpoczął rozmowy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników sportowych świata, Tigerem Woodsem.

„Na opakowaniach napojów energetyzujących Tiger od lat widnieje wizerunek tygrysa. W celu jeszcze skuteczniejszego wzmocnienia marki jej właściciel, firma FoodCare rozpoczęła rozmowy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników świata, Tigerem Woodsem” – czytamy w komunikacie spółki.

Nie podaje jednak czego konkretnie dotyczą rozmowy i na jakim są etapie zaawansowania. Informacje w tej sprawie są bardzo ogólne i dość enigmatyczne.

„Światowa populacja tygrysów liczy 3 200 osobników. Nie liczyliśmy Tigerów, po prostu rozpoczęliśmy rozmowy z tym najbardziej rozpoznawalnym. Połączenie energii, dynamiki, precyzji i niewiarygodnej skuteczności Tigera Woodsa z inspiracyjnym charakterem napojów, które oferujemy pod marką Tiger Black będzie połączeniem na miarę Masters” – mówi tajemniczo Wiesław Włodarski, prezes firmy Foodcare.

Tiger Woods (Eldric „Tiger” Woods) to najbardziej znany i rozpoznawalny zawodnik golfowy świata, zdecydowany numer 1 wszystkich list rankingowych i od 2002 roku niezmiennie najlepiej opłacany sportowiec na świecie. Już w wieku 20 lat, jako jedyny w historii golfa trzykrotnie z rzędu triumfował w mistrzostwach USA juniorów i również trzykrotnie z rzędu wygrał mistrzostwa USA amatorów. Gdy w roku 1997 zwyciężył w turnieju Masters, był najmłodszym zawodnikiem, któremu udało się to osiągnąć. Krótko po przejściu na zawodowstwo, bo już jako 29-latek został posiadaczem dziewięciu najważniejszych tytułów mistrzowskich. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro przygodę z golfem rozpoczął zanim nauczył się chodzić. Tiger Woods jest w stanie regularnie posyłać piłeczkę na odległość ponad 270 metrów, ponieważ uderzając nadaje jej prędkość ponad 190 kilometrów na godzinę.