Sieć stu salonów chce do końca 2010 r. zbudować w Polsce francuska firma fryzjerska Franck Provost, działająca w ramach franczyzy także pod tańszą marką Fabio Salsa. Do obecnych w naszym kraju siedmiu salonów Franck Provost (m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie) mają w tym roku dołączyć przynajmniej dwa w stolicy.
— Salony Franck Provost mają być obecne przy głównych ulicach miast powyżej 150 tys. mieszkańców. Te pod szyldem Fabio Salsa znajdą się w mniejszych ośrodkach — mówi Violetta Kucharczyk, odpowiedzialna za marketing Franck Provost w Polsce.
Licencja kosztuje przynajmniej 150 tys. zł (w tym szkolenia dla pracowników).
Grupa Franck Provost prowadzi 500 salonów we Francji, Hiszpanii, Rosji, Belgii, USA, Kazachstanie, Tunezji, Filipinach, Czechach, na Tahiti i w Indiach.