Czytasz dzięki

Galerie otwarte w sieci

opublikowano: 08-04-2020, 22:00

Klif w Gdyni i Warszawie udostępnia e-zakupy w sklepach najemców. Dotychczas galerie i e-sklepy rywalizowały ze sobą.

Galeria Klif z Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie ruszyły z akcją wspierającą najemców i ich sprzedaż internetową. Dzięki akcji „Wygodnie, bezpiecznie, online” można kupować w ulubionych sklepach, a lojalni klienci marki Klif mogą liczyć na prezent. Na specjalnej zakładce na stronie internetowej Klifu jest dostęp do 77 sklepów online z Galerii Klif w Gdyni i 58 sklepów online z Domu Mody Klif w Warszawie.

— Pragniemy wesprzeć naszych najemców w kontakcie z klientami. Jest to pewna rewolucja, bo dotychczas obie formy handlu rywalizowały ze sobą. Teraz jest czas na połączenie sił i wspieranie się nawzajem. Strona umożliwia sklepom weryfikację, skąd wchodzą klienci, i pomoże wypromować sprzedaż online zarówno mniejszym, jak większym najemcom — mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz z działu zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield.

Informacje o dostępnych sklepach i ich najciekawszych ofertach będą na bieżąco pojawiać się też na profilach facebookowych Galerii Klif i Domu Mody Klif. Właśnie tam znajdują się główni odbiorcy akcji. Profile marki Klif w mediach społecznościowych gromadzą 74 tys. użytkowników. Niezależnie od tego funkcjonują te sklepy, które podczas stanu epidemii mogą być czynne w centrach handlowych, zapewniając klientom maksymalne bezpieczeństwo.

Zdaniem Jacka Kotarbińskiego, niezależnego eksperta ds. marketingu i sprzedaży, wspólna platforma internetowa różnych sklepów daje korzyści nie tylko właścicielowi galerii, który buduje w ten sposób lojalność klientów, ale też najemcom.

— Pojedyncza restauracja w czasie kryzysu gorzej sobie poradzi niż kilka, które połączą siły i razem zorganizują dystrybucję. Podobnie w przypadku centrum handlowego siła oddziaływania najemców razem jest dużo większa niż każdego z osobna — mówi Jacek Kotarbiński.

18 mln - tyle metrów kwadratowych mają łącznie centra handlowe w Polsce.

b960cf00-66b9-11ea-bc55-0242ac130003
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane