Gazela nobilituje i bardzo pomaga

Marta Biernacka
14-02-2005, 00:00

Przedsiębiorcy są zgodni — tytuł Gazeli pomoże im w promocji, współpracy z bankami i pozyskiwaniu partnerów biznesowych.

Daria Kostera

dyrektor ds. marketingu w firmie Agawa Pl z Tomaszowa Mazowieckiego

Gazelę Biznesu otrzymaliśmy w najbardziej odpowiednim momencie. Intensywnie zaczęliśmy myśleć o marketingu i zwiększeniu udziału w rynku. To wyróżnienie świadczy o tym, że można już podsumować wyniki naszej pięcioletniej pracy. Dyplom umieściliśmy na portalu internetowym i jesteśmy pewni, że zaowocuje to wzrostem zaufania klientów.

Nasza firma działa jako sklep internetowy. Jest wsłaścicielem marki Sigma. Zajmuje się głównie dystrybucją tuszy, kartridży i tonerów.

W 2005 r. czeka nas modernizacja i remont nowej siedziby i magazynów. Planujemy również rozszerzenie sprzedaży na kraje UE. Stworzyliśmy portal internetowy w języku angielskim, dzięki któremu zaczęły już spływać zamówienia np. z zagranicy.

Małgorzata Dąbrowska

główna księgowa z łódzkiej firmy Panta

Gazelą Biznesu jesteśmy już po raz drugi. Lista jest użytecznym narzędziem weryfikacji rzetelności firm. Sprawdzamy, czy są na niej nasi konkurenci i kontrahenci.

Panta jest dystrybutorem surowców do produkcji artykułów biurowych, poligraficznych. Działamy na terenie całego kraju i eksportujemy do Rosji, na Litwę i Ukrainę. Dostarczamy do zakładów produkcyjnych, w Polsce mamy około 2 tys. klientów. W 2005 r. mamy w planach wdrożenie nowoczesnego oprogramowania. Zamierzamy w tym celu starać się o środki z UE. Tegoroczne wydatki inwestycyjne szacujemy na 500 tys zł. Postawimy też na rozwój niszowej dotąd w spółce działalności — dystrybucji specjalistycznych papierów.

Janusz Kaczmarek

prezes firmy Ins-Tom z Łodzi

Gazela oznacza dla nas wzrost prestiżu w oczach coraz liczniejszej konkurencji i wiarygodności wśród inwestorów.

W tym roku planujemy budowę nowej siedziby, prawdopodobnie w oparciu o fundusze z UE. Współpracujemy z bankiem PKO BP i mamy nadzieję na kredyt pod dotację unijną.

Wiktor Kirszner

prezes Przedsiębiorstwa Techniczno-Handlowego Mikronet z Bielska-Białej

Na gali Gazel jesteśmy już drugi raz — wyróżnienie odbieraliśmy w Katowicach. W Łodzi jest filia firmy i nasi klienci. Z tego względu chcieliśmy uczestniczyć w łódzkiej uroczystości. Gazela pomogła nam głównie we wzmocnieniu wiarygodności w oczach banków.

Nasza firma jest dystrybutorem środków chemicznych dla przemysłu włókienniczego. W tym roku chcemy rozszerzyć asortyment produktów. W finansowaniu rozwoju korzystamy głównie ze środków własnych i kredytów bankowych. Rozważamy wykorzystanie środków z UE, ale hamuje nas myśl o skomplikowanych i długich procedurach.

Józef Kapitańczyk

prezes KAN z Łodzi

Dobrze, że media doceniają wysiłki firm. Dzięki nim docenia to też opinia publiczna, klienci, obecni i potencjalni partnerzy nagradzanych w rankingach firm.

Plany na ten rok są podporządkowane rozwojowi naszej marki — Tatuum, i rozbudowie sieci sklepów firmowych. Chcemy otworzyć co najmniej 10 nowych. Przyspieszymy rozwój sieci Tatuum za granicą. W Rosji otwieramy sklep w Kazaniu. Pierwszy Tatuum powstanie w czeskim Brnie, a czwarty w Pradze. W Polsce pojawimy się w Toruniu i może w Szczecinie. Jeszcze w tym roku może ruszyć sklep w Berlinie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Biernacka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rejestracja na galę - krok 2 / Gazela nobilituje i bardzo pomaga