General Motors chce wygrać kryzys

Dział Informacji
27-09-2000, 00:00

General Motors chce wygrać kryzysWarren P. Browne, prezes General Motors Poland, zapowiedział dalsze umocnienie koncernu na polskim rynku motoryzacyjnym. Główne uderzenie planowane jest na przyszły rok.— Brzmi to może paradoksalnie, ale zamierzamy wykorzystać tegoroczne załamanie sprzedaży aut, bo najbliższe miesiące wykorzystamy na rozbudowanie oferty produktowej. W grę wchodzi wprowadzenie do sprzedaży nowych modeli oraz rozszerzenie oferty usług — podkreślił szef polskiego GM.Zgodnie z tą strategią jeszcze w październiku tego roku do salonów sprzedaży GM zawita astra coupe, która ma wypełnić...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / General Motors chce wygrać kryzys