AQUATECH S.A.: Podpisanie umowy dostawy

opublikowano: 2017-09-05 07:17

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 3 / 2017
Data sporządzenia: 2017-09-05
Skrócona nazwa emitenta
AQUATECH S.A.
Temat
Podpisanie umowy dostawy
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd AQUATECH S.A. ("Emitent") z siedzibą w Warszawie informuje, iż w dniu 04.09.2017 r. otrzymał zamówienie na dostawę oczyszczalni przydomowych typoszeregu BIOTIC oraz oczyszczalni drugiej generacji typoszeregu ARGO (zgodnych z normą PN EN 12566-3+A2:2013) na potrzeby inwestycji realizowanej w formule zamówienia publicznego przez Gminę Otmuchów, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
W ramach podpisanego kontraktu dostarczone zostaną oczyszczalnie przydomowe o wartości 261.740,00 (dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy siedemset czterdzieści) złotych netto. Zamówienie zostanie zrealizowane w okresie wrzesień-październik 2017 roku.
Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE” i 2004/72/WE

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-09-05 Beata Babińska Prezes Zarządu Beata Babińska