EUROTEL S.A.: Zwiększenie wielkości sieci sprzedaży

opublikowano: 2007-04-03 09:00

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 23 / 2007
Data sporządzenia: 2007-04-03
Skrócona nazwa emitenta
EUROTEL S.A.
Temat
Zwiększenie wielkości sieci sprzedaży
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd EUROTEL S.A. informuje, że na dzień 02 kwietnia 2007 roku w wyniku systematycznego realizowania polityki dalszego rozwoju wielkości sieci sprzedaży, osiągnięto ilość 126 autoryzowanych przez operatora Era punktów sprzedaży, co oznacza 25% wzrost wielkości od początku 2007 roku. W procesie autoryzacji znajduje się jeszcze kilka kolejnych punktów sprzedaży.
Zwiększenie wielkości sieci związane było z rozwojem organicznym poprzez pozyskiwanie pojedynczych lokalizacji, a nie poprzez przejęcia innych sieci sprzedaży.
Taki sposób rozwoju jest tańszy w stosunku do akwizycji całych sieci. Emitent planuje dalszy rozwój swojej sieci dystrybucji w ten sposób, jednak przewiduje dalsze prowadzenie rozmów dotyczących akwizycji całych sieci.
Po zakończeniu możliwości istotnego rozwoju organicznego, głównym kierunkiem dalszej ekspansji na rynku, będzie powrót do rozmów o akwizycji innych sieci.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-04-03 Krzysztof Stepokura Członek Zarządu
2007-04-03 Tomasz Basiński Członek Zarządu