Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 23 | / | 2022 | |||||||||
| Data sporządzenia: | ||||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| KPPD | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Potencjalne inwestycje w Spółce. | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd KPPD-Szczecinek S.A. informuje, że zgodnie ze stosowaną w Spółce procedurą ISO dot. planowania i realizacji inwestycji, zostały zgłoszone przez oddziały Spółki m.in. znaczące potrzeby inwestycyjne: 1. “Budowa elektrociepłowni z blokiem ORC na biomasę o mocy 10MW + Komory suszarnicze + Pelleciarnia”, 2. ”Budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z montażem automatycznej linii przetarcia drewna liściastego z automatycznym sortowaniem i sztaplowaniem materiałów drzewnych”, 3. ”Budowa hali produkcyjnej wraz z montażem automatycznej linii przetarcia drewna średnio wymiarowego iglastego z automatycznym sortowaniem i sztaplowaniem materiałów drzewnych”, 4. ”Rozbudowa hali produkcyjnej wraz z montażem automatycznej linii sortowania i sztaplowania materiałów drzewnych iglastych”. Zgłoszone ww. potrzeby inwestycyjne będą przedmiotem analiz, w tym możliwości pozyskania zewnętrznego wsparcia finansowego i uzyskania stosownych pozwoleń. Decyzja o realizacji konkretnych inwestycji będzie podjęta na etapie budowy planu działalności Spółki na 2023 r. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2022-06-24 | Marek Szumowicz-Włodarczyk | Prezes Zarządu | |||
| 2022-06-24 | Bozena Czerwińska-Lasak | Wiceprezes Zarządu | |||