GM chce więcej rozrywki

ŁO, reuters.com
opublikowano: 2011-01-14 14:08

Nie tylko sport, ale więcej programów rozrywkowych. Po co? Bo to podoba się kobietom.

Koncern motoryzacyjny General Motors planuje zwiększyć w 2011 roku wydatki na sponsoring rozrywki w telewizji.

Jeden z projektów zakłada promocję nowego hybrydowego Chevroleta Volt w programie reality show, który jest jeszcze w fazie rozwoju. Motoryzacyjny gigant już prowadzi na ten temat rozmowy z producentami programu.

Steve Tihanyi, dyrektor GM ds. sportu i rozrywki podkreśla, że sport wydaje się być skoncentrowany na męskiej widowni, natomiast programy rozrywkowe stają się coraz popularniejsze wśród kobiet.

Firma badawcza Navigate szacuje, ze w latach 2006-08 GM wydało na sponsoring około 250 mln USD, głównie na wyścigi samochodowe NASCAR. W ostatnich latach (koncern w czasie kryzysu przejęło państwo) zrezygnował ze sponsorowania m.in. golfa. Teraz GM stopniowo powraca z nowymi umowami sponsorskimi.

Chevrolet, marka należąca do GM, od lat chętnie angażuje się w przemysł telewizyjny i filmowy. Nowe Camaro „zagrało” nawet jedną z głównych ról (jako '”Bumblebee”) w kinowym hicie „Transformers 2”. W pierwszej części filmu używano wersji auta z lat 70-tych.

Zwiastun drugiej części filmu Transformers z udziałem Camaro