Google Pay w polskich sklepach internetowych

DI
opublikowano: 13-09-2018, 22:00

Operatorzy sklepów internetowych zyskali nowe narzędzie ułatwiające rozliczanie transakcji.

Spółka Krajowy Integrator Płatności, która pod marką Tpay.com prowadzi system płatności internetowych i mobilnych, udostępniła niedawno Google Pay — nową metodę płatności od Google.

Google Pay to konto Google, które pełni rolę elektronicznego portfela z zapisanymi w nim kartami. Zapewnia wygodę i bezpieczeństwo transakcji, a jednocześnie szybkość płatności.

Dla e-sprzedawców…

Dzięki współpracy z Google Tpay.com jako jeden z pierwszych operatorów e-płatności w Polsce i jeden z nielicznych na świecie udostępnił w swojej ofercie portfel Google. Nowa metoda płatności — Google Pay, została włączona wszystkim sprzedawcom udostępniającym płatności kartą w swoich e-sklepach.

Za sprawą integracji Tpay.com każdy sprzedawca umożliwia obecnie swoim klientom wybór nowej metody płatności — Google Pay — bezpośrednio w panelu transakcyjnym lub na stronie swojego e-sklepu. Co ważne, rozwiązanie przygotowane przez Tpay.com nie wymaga żadnej integracji i nakładu pracy po stronie sprzedawcy. Google Pay został zintegrowany z istniejącym systemem transakcji bez dodatkowych kosztów, co zapewniło sprzedawcom dodatkową przewagę wyróżniającą ich spośród konkurencji w e-handlu.

…i dla kupujących

Nowe rozwiązanie jest korzystne także dla kupujących. Robiąc zakupy online wystarczy wybrać przycisk z logo Google Pay na panelu transakcyjnym Tpay.com lub na stronie e-sklepu. Płatność zostanie zrealizowana poprzez kartę zapisaną na bezpiecznym koncie Google, tak, aby konto i dane osobowe kupującego były cały czas automatycznie chronione przed wszelkimi zagrożeniami.

— To dobra wiadomość dla klientów praktycznie z całego świata, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo transakcji, a kryterium szybkości płatności jest dla nich najważniejsze. Dzięki nowej metodzie płatności sprzedawca zyskuje nowe możliwości sprzedaży o zasięgu transgranicznym, powiększając grono klientów i ograniczając liczbę porzuconych koszyków, zwiększając tym samym konwersję w swoim e-biznesie — mówi Paweł Działak, prezes Krajowego Integratora Płatności — właściciela marki Tpay.com.© Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Google Pay w polskich sklepach internetowych