Google wspiera przedsiębiorczych rodziców

  • Marta Bellon
opublikowano: 05-02-2016, 15:45

Macierzyństwo może być świetną inspiracją do stworzenia firmy. Google zaprasza młode matki po wiedzę przydatną w biznesie.

Campus Warsaw Google’a rusza z nowa inicjatywą, skierowaną do mam przedsiębiorczych, czyli takich, które mają pomysł na firmę i chciałyby sięgnąć po wiedzę, która pomoże im w rozwinięciu biznesowych skrzydeł.

WM

Wkrótce wystartuje pierwsza warszawska edycja przedsięwzięcia, które dobrze znają stali bywalcy pozostałych kampusów Google’a — w Londynie, Tel Awiwie, Seulu i Madrycie. Campus for Mums (młodzi ojcowie też są mile widziani) to program trwający pięć tygodni.

Darmowy, wymagana jest jedynie rejestracja. Warsztaty organizowane w ramach programu dotyczą najważniejszych elementów prowadzenia własnego biznesu: marketingu i kreowania wizerunku marki, poszukiwania kapitału i rozwoju. Prowadzone będą przez doświadczonych przedsiębiorców i pomysłodawców.

W najbliżej edycji, która startuje już 23.02 i potrwa do 21.03, weźmie udział 15 uczestniczek (lub uczestników, zazwyczaj 10 proc. z nich programów stanowią mężczyźni). Mamom lub ojcom w trakcie spotkań mogą towarzyszyć pociechy (dzieci do 18. miesiąca życia). Organizatorzy nie zapewniają opiekunów, dzieci mogą uczestniczyć w spotkaniach razem z rodzicem.

Organizatorzy zapraszają pomysłodawczynie i pomysłodawców z dobrą znajomością problemu, który chcą rozwiązać, mamy i ojców z pomysłem na biznes, który ma duży potencjał rozwoju. Campus for Mums to jedna z wielu inicjatyw warszawskiego kampusu adresowanych do start-upowców.

Campus Warsaw to piąte centrum przedsiębiorczości uruchomione przez Google’a. W stolicy dziaa od listopada ubiegłego roku na terenie Centrum Praskiego Koneser. Ma integrować społeczność startupową z Europy Środkowo-Wschodniej i być przestrzenią dla rozwoju dla firm technologicznych.

Co?
Campus for Mums, czyli pięciotygodniowy program dla przedsiębiorczych młodych mam.

Kiedy?
Rekrutacja trwa do 9.02. Warsztaty potrwają od 23.02 do 21.03. Będą odbywać się we wtorki w g. 10-13. w Campus Warsaw (ul. Ząbkowska 27/31).

Dla kogo?
Mam (i ojców), którym mogą towarzyszyć dzieci (do 18. miesiąca).
Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane