Gorące dane

Presserwis
opublikowano: 17-06-2008, 00:00

32,5 mln zł Takie były po sześciu dniach EURO 2008 wpływy grupy Polsat ze sprzedaży czasu reklamowego przy meczach mistrzostw Europy (według cennika). Jak policzył AGB Nielsen Media Research, 31,6 mln zł przypada na Polsat. Reszta to przychody Polsatu Sport Extra i Polsatu Sport. Najbardziej dochodowe są mecze Polaków. Wpływy Polsatu z reklam przy spotkaniu z Austrią wyniosły 7,3 mln zł, a z Niemcami — 8,4 mln zł. Aby pokryć koszt praw do transmisji EURO 2008, Polsat musi zarobić 50 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Gorące dane