Przychody DSV na świecie wyniosły 20,4 mld koron duńskich (DKK), a zysk operacyjny EBITA – 1,04 mld DKK.
Takie wyniki to odpowiednio: o niemal 12 i ponad 29 proc. więcej niż rok wcześniej. Spedycji drogowej tzw. dywizja Road i lotniczo-morska AirSea osiągnęły wyniki lepsze od prognozowanych. Wzrost liczby przesyłek obsłużonych przez część drogową Grupy DSV dwukrotnie przewyższył tempo wzrostu rynku. Dzięki zakończeniu integracji z przejętym w 2008 r. ABX Logistics udało się też zwiększyć zyski operacyjne. DSV AirSea w porównaniu pierwszym półroczem 2009 r. przewiozło drogą morską o 22 proc. więcej ładunków (rynek wzrósł o 15-18 proc.), a lotniczą o 35 proc. więcej (rynek: o 22-27 proc.).
Dobre wyniki i optymistyczne perspektywy skłoniły Grupę DSV do niewielkiego zwiększenia prognoz. Oczekiwany przychód roczny to 41-43 mld DKK, zaś zysk operacyjny EBITA 2-2,2 mld DKK.
Nieźle radzi sobie DSV w Polsce. Przychody po półroczu to niemal 225 mln zł, o blisko 13 proc. więcej niż rok wcześniej. Niemal dwukrotny wzrost sprzedaży i znaczące zwiększenie EBITA zanotowało w Polsce DSV AirSea. Mimo pewnego wzrostu sprzedaży zysk operacyjny EBITA największej spółki grupy w naszym kraju — DSV Road — spadł jednak o prawie 25 proc.
— Ma to przede wszystkim związek z drastycznym wzrostem kosztów transportu i z umacnianiem się polskiej waluty. Konieczne jest pilne urealnienie cen usług transportu drogowego — uważa Piotr W. Krawiecki, prezes DSV Road.