Guinness Storehouse wyprzedził wieżę Eiffla

Browar większą atrakcją turystyczną niż słynna wieża

Najlepszym turystycznym miastem kontynentu w tym roku w europejskiej edycji konkursu World Travel Awards został Petersburg, nazywany rosyjską stolicą kultury, najlepszym parkiem tematycznym — Disneyland w Paryżu, a największą atrakcją turystyczną — browar jednego z najsłynniejszych producentów złotego trunku Guinness Storehouse w Dublinie, w którym mieści się muzeum 250-letniej marki. Od momentu otwarcia w 2000 r. odwiedziło go już ponad 13 mln turystów.

Guinness Storehouse, który jest najczęściej odwiedzaną atrakcją turystyczną Irlandii, w międzynarodowym konkursie wyprzedził wieżę Eiffla w Paryżu, Koloseum w Rzymie i pałac Buckingham w Londynie. Jury wyłoniło także m.in. najlepsze linie lotnicze, hotele, restauracje, hotele SPA i biura turystyczne.

Wręczenie nagród odbyło się na Sardynii we Włoszech. World Travel Awards to nagroda przyznawana co roku od 1993 r. przez międzynarodowe jury, składające się z ekspertów branży turystycznej. Nazywana jest Oscarem branży turystycznej. Europejscy zwycięzcy wezmą udział w wielkim finale konkursu, który odbędzie się 12 grudnia w Maroko — zostaną wówczas przyznane nagrody dla największych atrakcji turystycznych całego globu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Guinness Storehouse wyprzedził wieżę Eiffla