Happeningiem w pijanych

19-03-2007, 00:00

W połowie marca zaczęła się w Poznaniu kampania edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego — Browary Polskie: „Piłeś — pohamuj się — nie jedź!”. Najpierw będzie prowadzona w Poznaniu, później w innych miastach wojewódzkich. Do pierwszego kwietnia w wybranych lokalach, na przejściach dla pieszych i na wyznaczonych drogach przeszkolone zespoły będą edukowały bawiących się ludzi o sposobach powrotu do domu po spożyciu alkoholu, np. taksówkami ze specjalnym rabatem. W programie pilotażowym wzięło udział 12,5 tys. osób, a 1354 zostało driverami — wyznaczonymi kierowcami. Kolejny element akcji to lawety z wrakami aut, obrazujące konsekwencje jazdy po wypiciu alkoholu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: UŚ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Happeningiem w pijanych