Hit 11 bit studios trafił na tablety

Gra „This War of Mine” zadebiutowała w wersji mobilnej. Jej warszawski producent liczy, że jej sprzedaż będzie miała znaczący wpływ na wyniki.

„This War of Mine” – pacyfistyczna gra autorstwa producenta gier komputerowych studia 11 bit studios to jeden z największych sukcesów polskiej branży gier. Tytuł, który do sprzedaży trafił w listopadzie ubiegłego roku, szybko stał się jedną z najlepiej sprzedających się gier na świecie w kategorii produkcji niezależnych na komputery osobiste. Od dziś będzie w nią także można zagrać na tabletach.

Gra zadebiutowała w dystrybucji elektronicznej na platformach App Store, Google Play oraz gamesrepublic.com. W pierwszym tygodniu od premiery ma kosztować 9,99 USD. W kolejnych jej cena będzie wyższa i wyniesie 14,99 USD. To pokazuje, że 11 bit studios plasuje swój tytuł w kategorii gier premium na tablety.

- Premiera tabletowej wersji naszej gry to bardzo ważne wydarzenie, które będzie miało znaczący wpływ na tegoroczne wyniki finansowe spółki – mówi Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios.

Przypomina, że studio pracuje też nad kolejnym projektem związanym z „This War of Mine”.

Dzięki świetnej sprzedaży „This War of Mine” 11 bit studios mogło w ubiegłym roku pochwalić się najlepszymi wynikami w historii. Spółka wypracował ponad 17,7 mln zł przychodów, 11,5 EBITDA i miała 9,2 mln zł zysku netto.



© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gawrychowski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Hit 11 bit studios trafił na tablety