Idą w górę

Monika Niewinowska
opublikowano: 2002-10-02 00:00

Marek Piechocki

prezes LPP

Gdańska spółka LPP rozbudowuje sieć sprzedaży. Firma, zajmująca się projektowaniem i handlem odzieżą, do końca tego roku zwiększy sieć dystrybucyjną w Polsce z 33 do 41 salonów. Będą one ulokowane m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Bielsku-Białej, Kielcach, Łodzi, Poznaniu oraz Gliwicach. Od początku roku giełdowe LPP otworzyło dwa salony w Tallinie, a do grudnia 2002 r. spółka zamierza uruchomić placówki handlowe w Rydze, Moskwie, Pradze i Budapeszcie, w grę wchodzi również Wilno.

W 2003 r. LPP chce poszerzyć sieć sprzedaży o kolejne placówki.

W Polsce w 2003 r. ma powstać około 25 salonów o łącznej powierzchni 10 tys. mkw.

Gdańska firma działa od 1995 roku. Od maja 2001 r. jest notowana na GPW. Spółka jest właścicielem m.in. takich marek, jak Reserved, Henderson, Promo Star czy T-Line. Po pierwszych sześciu miesiącach tego roku LPP zanotowało 111,5 mln zł przychodów oraz zysk netto na poziomie 8,4 mln zł. Firma z Pomorza chce na koniec 2002 r. osiągnąć przychody wysokości 220 mln zł oraz zysk netto na poziomie 16 mln zł.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface