Czytasz dzięki

Idą w górę

Polski oddział koncernu Procter & Gamble osiągnął w 2002 r. sprzedaż przekraczającą 2 mld zł. Jeszcze w 2001 r. przychody te wyniosły nieco ponad 188 mln zł. To efekt wprowadzenia siedmiu nowych marek na krajowy rynek i zdobycia przez kilka z nich pozycji lidera oraz eksportu na rynki krajów bałtyckich.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

COFACE