IMM dla TVP

MAZ
opublikowano: 25-08-2008, 00:00

Instytut Monitorowania Mediów będzie dla TVP za 132 tys. zł plus VAT monitorował tytuły prasowe informujące o jej działalności, konkurencji i rynku mediów. Dwuletni monitoring obejmuje 87 tytułów prasowych, portali, agencji informacyjnych oraz Polsat News, TVN 24 i TVP Info. Dotąd TVP współpracowała w tym zakresie z Wydawnictwem Jar-eprasa.com, które również startowało w przetargu, ale jego oferta była droższa (183 tys. zł). O zlecenie ubiegały się też: Newton Media (183 tys. zł) i Press-Service Monitoring Mediów (prawie 255 tys. zł).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy