Indie atrakcyjne dla holdingów reklamowych
(Tadeusz Stasiuk)opublikowano: 2006-03-09 07:25
Międzynarodowe agencje reklamowe ruszyły na podbój Indii. Oddziały utworzyły tam już m.in. koncerny i sieci reklamowe WPP, Publicis i Ogilvy. W Indiach realizowane są kampanie reklamowe na rynek europejski i amerykański. Pozwala to znacznie oszczędzić koszty. Według danych firmy badawczej TAM Research w 2005 roku w reklamę zainwestowano tam 2,98 mld USD, o 14 proc.
Międzynarodowe agencje reklamowe ruszyły na podbój Indii. Oddziały utworzyły tam już m.in. koncerny i sieci reklamowe WPP, Publicis i Ogilvy. W Indiach realizowane są kampanie reklamowe na rynek europejski i amerykański. Pozwala to znacznie oszczędzić koszty. Według danych firmy badawczej TAM Research w 2005 roku w reklamę zainwestowano tam 2,98 mld USD, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej.
WST, Presserwis