Informacje branżowe

Joanna DobosiewiczJoanna Dobosiewicz
opublikowano: 2013-03-12 00:00

Galerie handlowe, hotele

GALERIE HANDLOWE

Nowa marka w Atrium Copernicus

Firma Home & Gifts zajmie 30 mkw. na parterze toruńskiego Atrium Copernicus. W sklepie będzie można kupić m.in. artykuły dekoracyjne, meble, oświetlenie, zegary, porcelanę, ceramikę i szkło użytkowe. Całkowita powierzchnia handlowa galerii wynosi 30,6 tys. mkw.

Kolejni najemcy na Targówku

Butik marki La Gabrielle zajął 40 mkw. w warszawskim Atrium Targówek. Natomiast w kwietniu do centrum wprowadzi się marka obuwnicza Centro, która wynajęła lokal o powierzchni 300 mkw. Całkowita powierzchnia handlowa galerii wynosi 52 tys. mkw.

PORR generalnym wykonawcą elbląskich Ogrodów

PORR Polska będzie generalnym wykonawcą rozbudowy i modernizacji Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu, którego inwestorem jest CBRE Global Investors. Centrum handlowe po rozbudowie powiększy się dwukrotnie – do 40 tys. mkw. Na dwóch poziomach będzie 130 sklepów i punktów usługowych, czyli o 75 więcej niż dzisiaj. Zakończenie prac zaplanowano na 2014 r.

HOTELE

Bristol w hotelowej elicie

Zakończył się generalny remont warszawskiego Hotelu Bristol. Prace renowacyjne objęły 206 pokoi i apartamentów oraz tzw. części wspólne, czyli m.in. lobby, restaurację Marconi, Bar Kolumnowy, Salon Słowacki, korytarze oraz basen i część fitness. Stworzono również nową recepcję oraz winiarnię Advinture, do której można wejść bezpośrednio z Krakowskiego Przedmieścia. Po zakończeniu renowacji Bristol dołączył do grupy The Luxury Collection, w skład której wchodzą najpiękniejsze i najbardziej ekskluzywne hotele na świecie. Prace remontowe i renowacyjne nadzorowali eksperci ds. zarządzania projektami z firmy Jones Lang LaSalle.