ING sponsorem numer jeden

MAZ
08-10-2007, 00:00

Z badań instytutu 4P Research Mix wynika, że najbardziej znanym sponsorem wyścigowej Formuły 1 w Polsce jest firma finansowa ING. Za holenderską marką uplasowały się Allianz i MasterCard. Polityka sponsoringowa Grupy ING, mająca zwiększyć świadomość marki, jest realizowana od marca 2007 r.

— Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu. Pomaga nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu z globalną kampanią, staramy się, by nasza marka docierała do jak największej liczby klientów — mówi Isabelle Conner, dyrektor programu ING Renault F1.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / ING sponsorem numer jeden