Innowacje kluczem do sukcesu

Krzysztof Walenczak, dyrektor generalny Societe Generale Oddział w Polsce
opublikowano: 12-03-2020, 22:00

Ryvu Therapeutics (wcześniej Selvita) po raz pierwszy zwyciężyła w kategorii „Perspektywy rozwoju”, zajmując jednocześnie trzecie miejsce w rankingu głównym.

Cieszy niezmiernie fakt, że największe perspektywy rozwoju ma firma, której strategia oparta jest na innowacyjnych programach biomedycznych w obszarze odkrywania i rozwoju terapii onkologicznych. Jej nowatorskie rozwiązania są odpowiedzią na największe wyzwania naszych czasów. Ryvu jest firmą, która już w zeszłorocznym rankingu została uznana za najbardziej innowacyjną. To również przykład spółki, która początkowo działając lokalnie konsekwentnie realizuje swoje międzynarodowe ambicje.

Krzysztof Walenczak, dyrektor generalny Societe Generale Oddział w Polsce

CD Projekt zajął drugie miejsce w kategorii „Perspektywy rozwoju”, zwyciężając po raz piąty w rankingu ogólnym. Już poprzednie dwa rankingi — kiedy ta sama spółka wygrywała trzeci i czwarty raz z rzędu — wydawały się wyjątkowe. I znowu można przytoczyć opinię z zeszłego roku: jest to zwycięstwo osiągnięte dzięki konsekwencji w realizacji strategii, mądremu zarządzaniu i promocji zapewniającej międzynarodową rozpoznawalność. Kapitalizacja spółki przekroczyła w lutym 30 mld zł (jeszcze trzy lata temu wynosiła 7 mld zł), windując ją na trzecie miejscu wśród firm notowanych na GPW.

Od kiedy w marcu 2019 r. GPW rozpoczęła publikację indeksu WIG-Games, jego notowania wzrosły o 55 proc. Żaden inny z piętnastu branżowych indeksów wyliczanych przez warszawską giełdę nie zanotował w tym okresie lepszego wyniku. Giełdowa wycena 11 bit studios — drugiej spółki o najwyższym udziale w indeksie WIG-Games — wzrosła w tym samym czasie o ponad 60 proc. Kapitalizacja spółki pokazuje, że firma nadal dynamicznie się rozwija, mając apetyt na kolejne sukcesy.

Tegoroczny ranking pokazał, że wiele notowanych spółek konsekwentnie realizuje obrane strategie, zwiększając swoją wartość dla akcjonariuszy. Cieszy fakt, że są firmy, które inwestują w nowatorskie rozwiązania, nie uganiając się za szybkim zyskiem.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Krzysztof Walenczak, dyrektor generalny Societe Generale Oddział w Polsce

Polecane