Instrukcja obsługi

Publikacja

Ukazał się tegoroczny przewodnik dla sieci handlowych rozpoczynających działalność w Polsce — „Retailer’s Guide Poland 2014”. Polska jako jeden z najlepiej rozwijających się krajów w Europie Środkowo-Wschodniej przyciąga coraz więcej sieci handlowych z zagranicy. Pojawienie się u nas wymaga jednak od zagranicznych inwestorów dużej wiedzy o naszym kraju. I właśnie przygotowanie ich do wejścia na polski rynek jest celem przewodnika „Retailer’s Guide Poland 2014”. — W ubiegłym roku do Polski weszło 40 nowych sieci handlowych. Publikacja „Retailer’s Guide” była dla nich ważnym źródłem wiedzy o naszum rynku — mówi Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych. Tegoroczny przewodnik powstał dzięki współpracy specjalizujących się w sprawach nieruchomości handlowych kancelarii prawnej TaylorWessing e|n|w|c, która przygotowała część prawną, i firmy doradztwa biznesowego TPA Horwath, która podzieliła się wiedzą na temat podatków. Natomiast Polska Izba Centrów Handlowych zebrała informacje na temat rynku nieruchomości handlowych w Polsce. [ADO]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Joanna Dobosiewicz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Instrukcja obsługi