Inteligo: kolejna akcja reklamowa

Małgorzata Zgutka
18-10-2001, 00:00

Głównym celem kolejnej kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku Inteligo jako jednej z atrakcyjniejszych firm na rynku bankowości detalicznej. Kreację przygotowała agencja J. Walter Thompson/Parintex, a zakupem mediów zajmie się dom mediowy MindShare. Głównym hasłem spotu reklamowego firmy jest „Otworzyć konto Inteligo to jak samemu sobie dać podwyżkę”. W reklamach prasowych i na billboardach zostało ono skrócone do — „Sam sobie daj podwyżkę”. Kampania potrwa przez dwa najbliższe miesiące.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Inteligo: kolejna akcja reklamowa