Inteligo ma blisko 200 tys. klientów

Przemek Barankiewicz
opublikowano: 2003-01-06 19:50

Konto Inteligo weszło w 2003 r. z blisko 200 tys. klientów, którzy zdeponowali na kontach 500 mln zł. Wirtualne konto chwali się w komunikacie, że z jego usług zadowolonych jest 97 proc. klientów.

- Osiągnięty sukces jest skutkiem świetnie przygotowanego i przeprowadzonego przejęcia Inteligo przez PKO Bank Polski oraz pokazuje jak dynamicznie Bank zajmuje wiodącą pozycję w kolejnym segmencie rynku – powiedział Tomasz Kaźmierowski z zarządu Inteligo Financial Services.

Od 1 listopada 2002 r. konto Inteligo jest prowadzone przez PKO BP, największy polski bank detaliczny. Od tego momentu posiadacze konta Inteligo mogą bez prowizji wypłacać gotówkę w ponad 2000 bankomatów i dokonywać darmowych wpłat na konto we wszystkich oddziałach PKO BP.

ONO