PKO BP podejmuje kolejną próbę uaktywnienia bankowości elektronicznej. W 2002 r. detalista kupił Inteligo – 2. na rynku internetowy bank po mBanku - i od tamtego czasu niewiele z nim zrobił. Teraz ma i pieniądze, i chęć na rozkręcenie biznesu internetowego. Do końca 2012 r. Inteligo chce pozyskać 1 mln nowych klientów, sprzedać 300 tys. kredytów i pozyskać niemal 10 mld zł depozytów.
„Inteligo będzie inkubatorem, w którym będą testowane nowe produkty oferowane wstępnie wszystkim klientom PKO BP” – uważa Wojciech Papierak, wiceprezes banku.
Na początek w ofercie pojawi się pożyczka gotówkowa, potem – do końca roku – karta kredytowa, karta bezkontaktowa, a także poprawione bankowość mobilna i bankowość transakcyjna. Poprawiony zostanie też brand Inteligo.
Od dzisiaj bank rezygnuje z opłat za przelewy, oferuje darmowy rachunek i kartę pod warunkiem, że klient dokona nią transakcji za minimum 100 zł miesięcznie. Oferta skierowana jest do nowych i obecnych klientów.