Interferie przesunęła debiut giełdowy na kwiecień 2006 roku

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 22-12-2005, 21:37

Interferie, spółka zależna KGHM Polska Miedź, zajmująca się organizacją i sprzedażą usług turystycznych, przesunęła debiut giełdowy na kwiecień 2006 roku. Spółka zamierza osiągnąć w 2005 roku 4,3 mln zł zysku netto i 40 mln zł przychodów - poinformował PAP w wywiadzie prezes Interferie Wojciech Kudera.

Interferie, spółka zależna KGHM Polska Miedź, zajmująca się organizacją i sprzedażą usług turystycznych, przesunęła debiut giełdowy na kwiecień 2006 roku. Spółka zamierza osiągnąć w 2005 roku 4,3 mln zł zysku netto i 40 mln zł przychodów - poinformował PAP w wywiadzie prezes Interferie Wojciech Kudera.

    Wcześniej w rozmowie z PAP prezes informował, że spółka wejdzie na warszawski parkiet w pierwszym kwartale 2006 roku.

    "Obecnie debiut planujemy na kwiecień. Ubiegamy się o uchwałę WZA wyrażającą zgodę na podwyższenie kapitału i określenie parametrów emisji" - powiedział Kudera. Jego zdaniem, decyzje o debiucie zapadną na walnym, które odbędzie się w połowie stycznia.

    Interferie zamierza zaoferować 5 mln akcji. "Ostatnia wycena akcji wynosi około 6,5 zł, więc podwyższenie miałoby być zbliżone do 30 mln zł" - powiedział Kudera.

    "W rękach inwestorów znajdzie się ponad 30 proc. kapitału spółki, ponieważ właściciel chce pozostawić sobie kontrolę nad podmiotem. Nie wyklucza sprzedaży istniejących obecnie akcji, w liczbie stanowiącej różnicę między nową emisją a poziomem 50 proc., czyli kilkanaście procent akcji" - dodał.  

    Jak poinformował prezes, w transzy instytucjonalnej znajdzie się około 70 proc. emitowanych akcji.

    Całość środków z nowej emisji miałaby być przeznaczona na program inwestycyjny, polegający na rozbudowie bazy noclegowej, poprzez akwizycje dwóch ośrodków. "Sądzę, że już od czerwca, lipca będziemy z tych ośrodków czerpać przychody" - powiedział Kudera.

    Prezes ocenił, że 2005 rok spółka zakończy rekordowym wynikiem netto w wysokości około 4,3 mln zł. Natomiast przychody mają przewyższyć poziom 40 mln zł. W 2004 roku Interferie miały 39,7 mln zł przychodu i 2,3 mln zysku netto.

    Interferie zajmuje się organizacją i sprzedażą usług turystycznych, sanatoryjno-leczniczych i hotelarskich. 93,72 proc. akcji spółki należy do DSI KGHM Metale, po 3,14 proc. posiadają KGHM Polska Miedź i Centrum Badania Jakości.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane