Intersport się poprawi

ML
16-02-2007, 00:00

Dystrybutor artykułów sportowych chce powiększać sieć sklepów i poprawić wyniki.

Dystrybutor artykułów sportowych chce powiększać sieć sklepów i poprawić wyniki.

Tegoroczna, wyjątkowo ciepła, zima dała się we znaki sprzedającym odzież i akcesoria sportowe. Dobrze o tym wie Intersport. W 2006 r. przychody spółki wyniosły 105,3 mln zł, a zysk netto 2,9 mln zł, czyli mniej o 10,3 mln zł i 1,9 mln zł, niż zakładała czerwcowa prognoza.

— Wysokie temperatury w listopadzie i grudniu niekorzystnie wpłynęły na popyt na sportową odzież zimową. Poza tym zaszkodziły nam późniejsze otwarcia dwóch centrów handlowych: łódzkiej Manufaktury i stołecznych Złotych Tarasów — twierdzi Artur Mikołajko, prezes Intersportu.

Mimo feralnej zimy, zarząd spółki jest dobrej myśli. Na koniec tego roku Intersport szacuje wzrost przychodów do 167,9 mln zł, a zysku netto do 4,6 mln zł. Prognozowane wyniki na 2008 r. wynoszą odpowiednio 246,8 mln zł i 12,2 mln zł. Na poprawę ma wpłynąć rozwój sieci sklepów. Obecnie działa ich 14, a na koniec roku ma ich być co najmniej 20. Za jedną akcję spółki płacono wczoraj 9,25 zł (spadek o 2,63 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Intersport się poprawi