IT dla centrów obsługi klienta

WOJCIECH CHMIELARZ
08-06-2013, 19:25

Na rynku contact center konkuruje się głównie ceną. Nowoczesne technologie pozwalają obniżyć koszty bez pogorszenia jakości.

Wydawałoby się, że prowadzenie contact center to nic trudnego. Wystarczy wynająć pomieszczenie, ustawić sprzęt i posadzić przy nim 30-40 osób. Reszta zrobi się niemalże sama. A przecież — nic bardziej błędnego.

— Profesjonalne contact center wyróżnia jakość działania — konsultant ma odebrać połączenie możliwie szybko i ma być dobrze zorientowany w temacie. Nawet jeśli musi przełączyć do innego działu, to musi z tym iść pełna historia działania z klientem. System musi pozwolić na oddzwonienie do klienta w wybranym przez niego terminie. Na koniec rozmowy klient powinien móc ocenić obsługę — wymienia jednym tchem Krystian Brydzki, dyrektor pionu IT w arvato Polska, firmie świadczącej m.in. usługi contact center.

Do tego konsultanci mają pracować efektywnie, a nad jakością czuwają wykwalifikowani trenerzy wyposażeni w systemy nagrywania i weryfikacji jakości rozmów. Wszystko na bardzo konkurencyjnym rynku, gdzie często rządzi cena.

Cały tekst przeczytasz TUTAJ>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WOJCIECH CHMIELARZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT dla centrów obsługi klienta