Izmir zaprasza przedsiębiorców

  • Marta Bellon
opublikowano: 06-06-2012, 00:00

Polsko-Turecka Izba Gospodarcza chce zabrać Polaków na jedną z najważniejszych imprez targowych w Turcji.

Dla wszystkich przedsiębiorców chcących nawiązać kontakty handlowe z Turcją nadarza się okazja, by wyjechać do Izmiru na 81. Międzynarodowe Targi Wielobranżowe. Misję organizują: Polsko-Turecka Izba Gospodarcza (PTIG) we współpracy z Biurem Promocji Mazovia oraz Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Ankarze. Wyjazd zaplanowano na 3-7 września. W trakcie imprezy dojdzie do spotkań bilateralnych B2B przygotowanych indywidualnie dla uczestników wyjazdu w Izmirskich Izbach Handlowo- Przemysłowych.

Międzynarodowe Targi Wielobranżowe w Izmirze to najstarsza impreza targowa w Turcji. Jak przekonuje PTIG, wraz z towarzyszącymi imprezami tematycznymi stwarza okazję do zaprezentowania na stoiskach szerokiej gamy produktów i usług z różnych sektorów działalności przemysłowej, m.in. poddostawców dla przemysłu motoryzacyjnego, branży meblarskiej, artykułów dekoracyjnych, urządzeń elektrycznych i elektronicznych, sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz sportowego, jachtów, kosmetyków, przetworzonych artykułów spożywczych, maszyn dla rolnictwa, wyposażenia mieszkań oraz odzieży.

Podczas targów na 2 ha powierzchni wystawienniczej swoje wyroby prezentuje około 900-1000 wystawców. Imprezę odwiedza 1,3 mln zwiedzających. Polskie firmy, zwłaszcza te z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, będą miały szansę zaprezentować swoje produkty i poszukać odbiorców w Turcji lub na rynkach ościennych Azji Środkowej i Bliskiego Wschodu, dla których Turcja jest pomostem w handlu z Europą. Dodatkową formą promocji i możliwością pozyskania klienta będą spotkania bilateralne organizowane indywidualnie w Izmirskich Izbach Handlowo- Przemysłowych z importerami, dystrybutorami, hurtowniami. Koszt uczestnictwa w misji jednego przedstawiciela firmy to 7 tys. zł (+23 proc. VAT). PTIG zapewnia przelot na trasie Warszawa — Izmir — Warszawa, zakwaterowanie w hotelu w pokojach jednoosobowych, transport na terenie Izmiru na oficjalne spotkania, przygotowanie i organizację stoiska oraz udział w rozmowach biznesowych z potencjalnymi klientami, a także ubezpieczenie na okres pobytu za granicą i program turystyczny.

Uczestnicy misji do Turcji mogą się ubiegać o częściową refundację poniesionych kosztów z funduszy Ministerstwa Gospodarki. Przedsiębiorcy zainteresowani wyjazdem powinni do 30 czerwca przesłać formularz zgłoszeniowy (można go pobrać ze strony: www. bpmazovia.org.pl). Informacji na temat misji udziela Biuro Promocji Mazovia pod numerem tel.: 602 307 720 lub Polsko- Turecka Izba Gospodarcza pod numerem tel.: 508 615 798.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu