Jak odbudować swoją markę po kryzysie?

Konferencje.pb.pl
opublikowano: 26-10-2021, 12:20

Czy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Jeżeli masz wątpliwości, to pomocny może się okazać udział w grudniowym kongresie “Pulsu Biznesu”.

Udział w “3. Kongresie Komunikacji Kryzysowej” w dniach 9 - 10 grudnia w Warszawie pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec czy ZUS. Kongres zakończą warsztaty, podczas których przećwiczysz realną sytuację kryzysową pod okiem najlepszych ekspertów na rynku.

Udział w wydarzeniu pozwoli również spojrzeć szerzej na ryzyko utraty reputacji firmy oraz zdefiniować zagrożenia, które do tej pory umykały uwadze decydentów w firmie. Dowiesz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej i jak pokonać intensywny stres towarzyszący niechcianym zdarzeniom.

Dowiedz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej
Dowiedz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej

Ponadto w programie:

  • odpowiedź na pytanie - skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 roku,
  • sposoby na skuteczną walkę z dezinformacją i fake newsami,
  • budowanie efektywnego planu kryzysowego w social mediach,
  • przykłady firm, które podniosły się po kryzysie i odbudowały swoją markę.

Dołącz już dziś do uczestników wydarzenia i dowiedz się, jak radzić sobie z zagrożeniami dla reputacji firmy oraz jak uchronić markę przed kryzysem wizerunkowym. Skorzystaj z doświadczeń najlepszych praktyków w branży i wykorzystaj zdobyte umiejętności w swojej organizacji. To inwestycja, która zwróci się w najmniej spodziewanym momencie.

Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, to nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie!

Wśród prelegentów m. in.:

  • Marta Andreasik, PR Manager, Huuuge Games
  • Magdalena Brzezińska, Dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec S.A.
  • Szymon Jadczak, Dziennikarz, Wirtualna Polska
  • Wojciech Kądziołka, Rzecznik Prasowy, InPost
  • dr Maksymilian Pawłowski, Corporate Communications Manager, Leroy Merlin Polska
  • Mateusz Bączkowski, Head Of Legal Department, LOT Polish Airlines
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane