Jak się wyróżniać

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach odbył się 17-18 listopada 2016 r.

Uczestnicy dyskutowali m.in. o tym, czy i jak wykorzystywać badania marketingowej w strategiach promocyjnych samorządów, jak mierzyć efekty działań komunikacyjnych, czy promowanie miast poprzez wydarzenia sportowe ma sens, o wykorzystaniu narzędzi badawczych i analitycznych w komunikacji kryzysowej samorządów, a także, jak wykorzystać potencjał targów w marketingu samorządowym.

Nagrodą „Cyfrowy Samorząd 2016” wyróżniono tych, którzy prowadzili najskuteczniejsze akcje  promocyjne w internecie: Wielopole Skrzyńskie, Sanok i powiat Ropczycko-Sędziszowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Fabisiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Samorządy / Jak się wyróżniać