Jak zaoszczędzić w kryzysie

MK
opublikowano: 14-08-2009, 00:00

W Polsce wartość rynku incentive travel szacuje się na 1 mld zł rocznie. Aby zagarnąć jak największy kawałek tego tortu, organizatorzy wyjazdów motywacyjnych oferują atrakcyjne opusty i rabaty. Tym bardziej, że korporacje, w ramach cięcia kosztów, coraz częściej rezygnują z turystyki biznesowej. Dzięki promocjom firma może nawet o 20-30 proc. zredukować koszty delegacji — uważa Barbara Dziedzic, dyrektor Club Travel i autorka poradnika "Podróże służbowe. Jak zaoszczędzić w kryzysie". Wymaga to jednak zastosowania nowoczesnej metody rozliczeń oraz negocjacji, w których jednak wyspecjalizowane są biura podróży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy