Jak zwabić na stok miliony narciarzy

DI, PAP
16-11-2012, 08:07

Trzy sudeckie stacje narciarskie od tego sezonu oferują wspólny karnet połączony z licznymi zniżkami. To przełom w budowaniu oferty dla narciarzy w Polsce – informuje "Rzeczpospolita".

Wspólne karnety wprowadziło wcześniej pięć tatrzańskich ośrodków. Jednak te na Dolnym Śląsku: Zieleniec, Karpacz i Czarna Góra idą jeszcze dalej, dodając do karnetu m.in. możliwość tańszego jedzenia w restauracjach, zniżkowych noclegów, czy lekcji narciarskich.

Według ekspertów od zarządzania gospodarką turystyczną wzrost obrotów w tych ośrodkach o przynajmniej 10 proc. jest gwarantowany. Rynek jest duży, bo według szacunków w Polsce na nartach jeździ ok. 4 mln osób.

Szefowie sfederowanych wspólnym karnetem stacji narciarskich są przekonani, ze w ten sposób skutecznie będą rywalizować z czeskimi ośrodkami w Karkonoszach i Sudetach wschodnich. "To z nimi powinniśmy konkurować, a nie miedzy sobą" – uważa Arkadiusz Kitkowski, szef ośrodka Czarna Góra i inicjator współpracy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Jak zwabić na stok miliony narciarzy