Już teraz zatrzymując się w jednym z hoteli sieci Starwood — m.in. Sheraton i Westin — każdy z gości może wspomóc program Check Out For Children, prowadzony przez UNICEF. Wystarczy... jeden dolar. Pieniądze zbierane na całym świecie mają być przeznaczone na szczepienia dzieci i niemowląt w krajach najbiedniejszych przeciwko najgroźniejszym, często śmiertelnym chorobom. Program ten rozpoczął się w 1995 r. i od tamtego czasu zebrano kwotę 10 mln USD. Wynik imponujący, zwłaszcza że i my możemy poszczycić się udziałem w programie. Warszawski hotel Sheraton, od momentu otwarcia w 1996 r., zgromadził sumę 200 tys. USD. Jakie korzyści? Dzięki akcji, każdego roku ratuje się od śmierci 7 mln dzieci. Ale to, według organizatorów, wciąż za mało. Statystyki mówią, że każdego dnia umiera 30 tys. dzieci na świecie. A wystarczy... jeden dolar.