#JEDZJABŁKA #PBdosłuchania odcinek 12.

aktualizacja: 08-09-2017, 06:44

Sezon za pasem, czas powrócić do tematu jabłek. Tych z drzewa, tych do picia, elektronicznych i w marketingu!

Jak wielka jest klęska, która w tym roku dotknęła sadowników? O tym opowie Michał Lachowicz, prezes grupy producenckiej LasSad, z której owoce jedzą konsumenci w kilkunastu krajach świata. Usłyszymy też porady jak wybrać zdrowe, smaczne jabłko oraz jakie nowe z niego wynalazki opracowują polscy producenci.

Przez kilka lat popyt na cydr rósł w niesamowitym tempie. Wszystko wskazuje, że ta branża najlepsze ma już za sobą. O produkcji cydru, ograniczeniach prawnych i konkurencji z piwem opowie Tomasz Porowski, współwłaściciel wytwórni Cydr Ignaców.

Polska jest drugim na świecie producentem jednego z najzdrowszych owoców. Ale o dziwo, słabo z tej pozycji korzystamy. Jedna z najbardziej wpływowych Polek, znakomita specjalistka od brandingu, twórczyni sukcesu Harlequina, Nina Kowalewska Motlik, przygotowała kilkanaście lat temu genialny projekt promocji jabłka w Polsce a Polski przez jabłko na świecie. W naszej rozmowie opowiada m.in. o źródłach niepowodzenia realizacji koncepcji, która wciąż czeka na swój dzień.

Jabłka oprócz owoców to… oczywiście Apple. Sprzęt elektroniczny z tym znakiem już zawładnął światem, a sama korporacja ma więcej gotówki niż majątek niejednego państwa. O źródłach sukcesu i przyczynach sporadycznych porażek firmy opowie Janusz Kamiński, specjalista public relations, ale przede wszystkim totalny fan produktów Apple’a.

Aby być na bieżąco, skorzystaj z naszej ścieżki RSS:

http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:276778740/sounds.rss

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Dobrowolski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Biznesu do słuchania / #JEDZJABŁKA #PBdosłuchania odcinek 12.