Kadrowy kalejdoskop

Guzińska Karolina, Królak Aneta
opublikowano: 2000-05-26 00:00

KADROWY KALEJDOSKOP

Aldona Szczerba

Została nowym brand managerem w dziale marketingu firmy Tchibo. Aldona Szczerba jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. Ukończyła wydział Gospodarki Żywnościowej oraz Podyplomowe Studium Marketingu przy Wydziale Gospodarki Światowej.

Po ukończeniu SGH podjęła pracę w dziale handlowym sieci supermarketów Globi jako specjalista ds. promocji. W 1995 roku została zatrudniona na stanowisku retail marketing manager w firmie Levi Strauss Poland, gdzie w 1997 r. przejęła funkcję marketing services managera. W 1999 r. rozpoczęła pracę jako konsultant w Boston Consulting Group, a od kwietnia 2000 r. zajmuje się marketingiem kaw Tchibo i Gala w krajach bałtyckich, czyli na Litwie, Łotwie i w Estonii. KG

Józef Łukasiak

Objął stanowisko dyrektora generalnego IQS and Quant Group, agencji zajmującej się badaniem rynku. Karierę zawodową rozpoczynał od pracy na stanowiskach menedżerskich w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową i agencji badania rynku BPS Consultants. Był też w zespole menedżerów wprowadzających do Polski firmę Nielsen Marketing Research i organizował jej pierwsze projekty badawcze. Następnie przez prawie cztery lata pełnił funkcję market research managera w polskim oddziale koncernu Coca-Cola. W tym czasie brał udział w prawie 200 różnych projektach badawczych i konsultingowych. Przed rozpoczęciem pracy w IQS and Quant Group organizował system informacji marketingowej w Polsce i pozostałych krajach Europy Centralnej i Wschoodniej dla Frito Lay. AK