Kampania regionalna

Urszula Światłowska
23-05-2005, 00:00

Dom Prasy Regionalnej Mediatak obchodzi 5 urodziny i proponuje klientom nowości. Od stycznia promuje ogólnopolską kampanię w dziennikach regionalnych — Big Power, obejmującą swym zasięgiem całą Polskę. Z kolei Dzienniki Zjednoczone to porozumienie wydawców prasy regionalnej w celu uproszczenia zamówień na kampanię. Od 18 maja ruszył nowy produkt Mediatak — Aktywny konsument. Oferta domu mediowego poszerza się o kilka pism branżowych, m.in. o „Puls Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Urszula Światłowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Kampania regionalna